Friday, December 12, 2014

Tutorial Fesyen Tudung Bawal ala fareeda yunabella

Assalamualaikum

hai. hari ni aku rasa ter rajin tau nak share tutorial ni. hehe. tudung ni tudung bawal biasa je. dia ala ala tudung fareeda tu. tapi lagi murah kan. tudung ni boleh dilabuhkan kalau nak labuh banding dengan tudung yang asal. soo, ini dia. tutorial ni daripada Blogger Yunabella. anddd, aku jumpa tutorial ni daripada Blogger Azhafizah. tutorial ni sesuai lah untuk si pemakai bawal tegar macam aku ni. ceh.ye la 'AKU DAN TUDUNG BAWAL BERPISAH TIADA' gituu.

okay dah. back to the main story. 

Fesyen tudung bawal mawar fizo omar 
Fesyen tudung bawal mawar fizo omar 2 
Fesyen tudung bawal mawar fizo omar 3 
Fesyen tudung bawal mawar fizo omar 4

okay. done!

No comments:

Post a Comment