Friday, December 05, 2014

Segmen " JOM JADI SAHABAT " By Hana

Assalamualaikum. 

 

hari ni mood nak join segmen je. sebab sebab takde orang kacau aku. muahahaa. sibligs akutengah syok main dengan cousin. sooo, kita enjoy!

okay dah. kita tunai syarat dulu. jom.

PERANGAI / FAKTA TENTANG DIRI 

1. Pendiam dengan orang yang baru kenal. tapi kalau orang tu pandai ajak aku borak. aku akan jadi gila gila.

2. Tak boleh study kalau bilik aku bersepah. MasyaAllah.

3. Kalau nak something aku akan usaha sampai dapat.

4. Tak suka menyusahkan orang lain termasuk parents aku. especially bab duit.

5. Suka kumpul benda comel atau benda yang boleh bagi aku inspirasi. gitttu.

6. Suka tengok drama / movie korea.

7. Tak boleh tempat tinggi. tapi 'ALWAYS DO WHAT YOU AFRAID TO DO'.

8. Tak suka ditunggu. sebab tu aku tak suka menunggu.

9. Obses dengan warna pink. Omaagaaad

10. I love reading but not textbook. oh pelishhh.

TABIAT BURUK 

1. Suka bertapa dalam tandas. ahh. kalau mandi mesti lama.

2. Suka study atas katil lepastu hanyut nyut nyut....

3. Suka makan.

4. Jiwa sensitif. bab kecik pun nangis. sakit hati tak?

orait. done! jom support blogger lain kan. hmm. sorry kalau annoying sangat pasal aku tu. nko tak payah hafal pun. okay dah. bye =)


9 comments:

  1. Hye! Assalamualaikum...kak Aisyah :) Tenkiuu sebab sudi menjoinkan diri.Hahaha kalau mau tau,Hana pon suka bertapa dalam tandas.Hehehe & yg part tabiat buruk yg last sekali tu serupalah dengan Hana.Hihihi thanks again 'coz willing to be my friend ^^ Jom Bw kat sini http://cicihana.blogspot.com/2014/12/senarai-peserta-segmen-jom-jadi-sahabat.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam. my pleasure. oraitt dik hana :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Replies
    1. hai. salam ukhuwah jugak yaa :D

      Delete
  3. Assalamualaikum! Hye kak aisyah! ^^ SalamJumaat :) Terima kasih sekali lagi sebb join.
    Jom pergi web ni -> http://cicihana.blogspot.com/2014/12/special-entri-kepada-peserta-segmen-hana.html *Psstt!! ada special entry untuk semua peserta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. okay. nanti kita jenguk yaaa ^_^

      Delete
  4. ayu dtg dari segmen yang sama.. ada masa singgah la ke blog ayu ye...ayu ade buat segmen .. nanti boleh la join ye.. tq

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/12/segmen-jom-jadi-sahabat-by-hana.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai. salam ukhuwah yaa. Inshaa Allah kita join kalau ada masa ><

      Delete