Monday, December 22, 2014

DR Fatin Liyana dah bertunang

Assalamualaikum.

Tengah usha blog tadi. terbaca yang DR Fatin Liyana dah bertunang. Ya Allah. jakun gila bila dua hari internet tak boleh bukak. terkejut tau. aku dapat tahu berita ni pun daripada blogger mek cah

tak tahu pun. sebab biasa aku selalu stalk FL dekat instagram. tapi dia punya instagram tak aktif untuk smentara waktu ni. mungkin ada sebab tertentu kan. blog FL pun jarang jarang di update. maklumlah dah jadi doktor. 


khabarnya DR FL selamat bertunang dengan DR ANWAR FAZAL. hehe. tahniah. pertunangannya hanya dihadiri keluarga terdekat dah secara rahsia. hmm. eloklah. tak sabar nak tunggu FL kahwin. hehe. harap dapat jemputan ya. 

 

tahniah. semoga kekal sampai ke alam perkahwinan. ameen 

No comments:

Post a Comment