Saturday, December 06, 2014

CABARAN 10 HARI BLOGGING || DAY 9 : BINATANG PALING MENAKUTKAN

Assalamualaikum.

haa. aku dah mula la ni. lupa join cabaran ni. sibuk duk pikir nak buat entry lain.
okay. binatang paling aku takut ada dua. yang ni memang aku takboleh.

 
ular. yapp. aku ngeri tau tengok ular ni. masa tengah google gambar. YA Allah. punya banyak gila gambar. takut pulak aku nak tatap. dengan liuk pikuk tubuhnya. hishh. seram lah.  soooo, aku pilih gambar yang paling tak takut. nampak suci je ular ni. ye dak? hahahaha

binatang satu lagi ialah

 
haa. yang ni selalu jumpa. masih takut. walaupun kecik. dia punya bisa. fuhh. tengok gambar pun dah rasa macam real. 

okay. selesai cabaran hari ni. ada lagi satu entry. lepastu habiss. oh yeahhh

No comments:

Post a Comment