Wednesday, November 26, 2014

FAKTA ANAK KEDUA

Assalamualaikum.


haha. bukan nak tilik masa depan ke hape. aku nak share benda ni je. kebetulan okay. terjumpa masa tengah scroll  twitter. haha. sama kut dengan aku. anak kedua weh. jom jom.

 

1. betul kut. aku tak boleh la. lembut hati. susah nak benci orang. bukan nak tunjuk perfect ke apa. no no no. mulut je kata benci tau. hati kemain. tapi tapi tapi kalau aku dah tak suka gila dia haaaa.

2. yes. garang gila. nko tahu tak siblings aku semua panggil aku harimau. haha. okay tak lawak. tapi aku paling penyayang tau. tak percaya tanya adik aku. haha.

3. memang. aku kalau gelak jangan tegur. tapi takde lah sampai melalak satu rumah. tak ingat dunia je kan.

4. omagaadd. yang ni memang betul. sensitif gila. aku taktahu kenapa. air mata keluar macam entah. aku tak suka lah sensitif ni. asek menangis. aku taknak sebenarnya. nko paham tak. barang aku bersepah pun boleh nangis. wadeheeell

5. hah? peminat? tak tahu pun. haha. okay yang ni tipu. aku ni low profile je. tak mau lah pemes pemes ni. haha. ramai tak kena aku kut kat sekolah. hahahahaha

6. okay yang ni betul. memang mudah jatuh hati. ceh. ye la. mudah sayang orang tu kalau dia ambik berat pasal aku. oh. touchinggg

7. betul kut. susah nak lupa orang yang aku sayang. aku memang tak lupa orang yang aku suka dari tadika lagi. semua nama aku ingat. hmm. 

8. tumpuan? tak kut. hishh. tumpuan ramai amende pulak. takde lah. takde takde takde. 

9. yes. aku tak suka lah nak tunjuk semua orang yang aku sedih. aku lagi suka pendam. entah. rasa macam ni private aku. takde orang boleh tahu. hmm. aku bagitahu dekat orang yang aku percaya je.

10. macam no.7 la kan. aku memang ingat kawan kawan lama aku. tak lupa pun orang yang aku sayang. nama kawan aku masa kat tadika dulu QISTINA ADNIN. sila terharu. tak pernah jumpa balik lepas aku keluar tadika. 

11. macam ulang balik je. perasan tak? sama je kan kan kan. ya! aku penyayang dan romantik. haha. nampak tak marah dia tu. kahkahkah

12. manja. lagi sekali dia bagitahu. hantuk kangg. pemurah hati tu betul kut. aku pernah terpikir nak bawak gula-gula dan makanan kucing dalam beg. senang kalau aku jumpa kucing or bebudak. lagi satu, aku suka tengok dorang happy. hehe.

13. ye ke? kawan aku cakap betul. aku pandai bercakap. tapi aku rasamacam aku pendiam. kawan aku cakap ya jugak. aku pendiam tapi peramah. hmm. nko pikir lah. 

14. sooo true. aku memang gila-gila kalau dengan geng. haha. jangan cakap. macam macam aku boleh buat. 

15. yes. aku takboleh duduk dalam gelap. kalau tidur pun. mesti ada satu cahaya tau. tak kira lah terang ke tak. mesti ada. 

16. aku memang suka memasak. tapi tapi tapi aku tak suka masak lauk pauk semua tu. pelishhh. aku suka dessert ke. western food ke. yang kalau masak tak perlu banyak jenis.

17. rajin ke? kalau tanya umi tak kut. haha. tapi aku kalau dah rajin tolonglah jangan ganggu. nko bagi semua pinggan dekat malaysia ni pun aku sanggup basuh. haha

18. ya. aku mudah je. kalau senyap ada benda tak kena. memang aku senyap ah. tak cakap pun. 

19. ya. selagi mampu aku akan tolong. aku pikir kalau aku tolong orang tu mesti ada orang lain akan tolong aku. power tak otak aku? hahahahaha

20. semua orang dalam rumah dah tahu. aku lah paling mudah bangun. cepat tau. aku pun taktahu. ketuk pintu. sentuh tombol pintu aku bangun terus. even ada orang sebut nama aku pun terus bangun. haha. magic kan.

dannnn, aku anak kedua yang awesome! perasan tak kat situ. haha. dah baca hafal. okbye.

1 comment:

  1. anak kedua jugak!! geng geng hihi ^^

    ReplyDelete