Wednesday, November 12, 2014

DONE EXAM

Hulloo. Assalamualaikum.

haha. kemain aku. exam dah habis woii. takpayah nak stay memalam lagi. habis eyebag aku. aku ni jenis memang suka bebeno study last minute. awesome! hehe. dah. stop. exam dah habis. mampu doa dan tawakkal. usaha dah. harap dapat result gempak. untuk tahun depan. tahun depan FORM5 weh. dah SPM kut aku. tunggu masa nak kawen. haha. gatal. 

okay. back to the story. banyak benda aku plan sebenarnya lepas exam ni. espcially untuk blog ni. haaa. nampak tak perubahan dia. memang aku dah niat dari dulu " sahaja aku habis je exam nak urus blog "
haha. tercapai lah sikit. sikit je. okay la kan. 

semenjak habis final exam ni malas pulak nak mengadap whiteboard dekat sekolah. haih. genetik sape tah. haha. bukan apa. baik aku mengabiskan mas dekat rumah. banyak benda aku boleh buat. kalau pegi sekolah cikgu pun ramai takde. guard budak budak SPM. cehh. ye dokk ? 

rasa macam habis SPM bila dah habis Final exam ni. faham tak perasaan bila dah freedom ni. alaa, macam baru habis melabur. haa gitula. haha. 

anyway, aku harap result aku gempak. ameen. kbye :)

No comments:

Post a Comment