Friday, November 28, 2014

CABARAN 10 HARI BLOGGING || DAY 6 : 5 BLOG KEGEMARAN ANDA

Assalamualaikum.

hehe. okay hari ni aku kena cakap pasal blog yang aku suka baca lah kan. haha. takkan nak bagitahu kereta kegemaran aku pulak. tak lawak. back to the main story. aku suka baca blog yang boleh jadi inspirasi untuk aku, yang lawak, yang comel, yang yang yang. em, nko baca lah. sat gi aku bagi tahu.

okay. lima je aku boleh bagi kan. oh maaf kalau ada kegemaran yang takde kat sini. yang bertuah, bertuah la kan. haha. 

1.
  

gila tak kenal. dah la pandai. cantik. aku kagum gila. 'beauty with brain'. 

2. 
 

okay. kalau yang ni aku suka tengok anak dia. Fiska Medina. ah. comel gila. pasal dia punya life. family dia. suka ah baca. 

3. 
 

sebab dia comel. hehe. orang kelantan jugak. satu negeri. mestilah follow selalu kan kan kan.

4.
 

okay. yang ni pun comel. banyak jugak aku boleh belajar dari blog dia. hmm. 

5. 
 

yang ni pun comel. hehe. aku pun tak tahu asal aku suka godek blog dia.

haaa. cukup 5. ada lagi je. biasalah. aku kalau dah on laptop. wajib berpuluh-puluh tab. haha. hobi. satu satu aku baca. okay dah. antara yang aku minat okay. dah bye

No comments:

Post a Comment