Wednesday, November 26, 2014

CABARAN 10 HARI BLOGGING || DAY 5 : 10 FAKTA TENTANG DIRI ANDA

Assalamualaikum.

Semangat tau aku nak tulis entry yang ni. haaha. tah. i don't know why? aku rasa dihargai sangat bila ada orang nak tahu pasal diri aku. ecewah. sedih pulak. okay dah. kalau nak bagi lebih boleh tak? haha. gedik. okay.

 

1. Sensitif. even benda kecik pun aku boleh nangis. And aku menangis senyap-senyap je.

2. Takut Tinggi. aku gayat tau. tak boleh tempat tempat tinggi. bangunan 4 tingkat pun aku rasa macam nak terkeluar usus, urat semua. haha. pernah je aku nangis dalam cable car. gila. aku takboleh turun. aku tanya umi aku "dah takde cara lain nak turun dari sini ke?" memang aku takut gila.

3. I'm the one fan of shinee. haha. nak tahu sebab aku suka dorang aku dah bagitahu. nko cari lah entry lepas. malas aku nak ulang balik.

4. Rabun. aku punya power tinggi gak ah. tapi aku tak pernah pakai spect. tak pernah bagitahu umi pun yang aku rabun. malas. effect tak?

5. I'm very shy. but once you know me! am very loud, silly and crazy. haha. tambah tambah kalau first time jumpa. memang pendiam gila.

6. Tak suka menyusahkan orang lain. sebab aku pikir balik kalau ada orang buat kat aku macam tu apa aku rasa. haa

7. I love pink. a lot. aku rasa semangat tau bila tengok barang aku warna pink. haha. tapi tapi tapi aku tak suka pakai pakaian warna pink. barang je barang je okay.

8. I love reading but not textbooks. oh pelishhh.

9. Tak suka kalau ada orang sentuh, ambik or buat sesuatu kat barang aku. mintak izin boleh? 

10. Tak suka tempat kotor. MashaAllah. aku takboleh tau. especially tandas. bukan nak cantik. tapi jaga kebersihan. tak cantik tapi tersusun. ni aku suka.

11. Blogger since 2011. tapi masa tu aku bebudak lagi. aku stop awal tahun 2013. blog tu pun dah kena block. start balik FEBRUARY 2014.

Haa. lebih satu je. okay lah kan. tak cukup pun kalau nak kenal aku dengan 10 fakta ni. hmm. nanti kalau rajin aku buat lagi. haha. kalau rajin la kan. okay dah. bye

No comments:

Post a Comment