Sunday, November 23, 2014

CABARAN 10 HARI BLOGGING || DAY 2 : QUOTES KEGEMARAN ANDA

Assalamualaikum

Hari ni nak bagitahu quotes kegemaran aku. yang paling aku suka. yang boleh buat aku semangat 

 

 actually bukan yang ni. hehe. cari dekat google takde. tapi sama lah. aku punya yang selalu aku tulis dekat notes aku 

NO MATTER WHAT YOU DO, MAKE ALLAH YOUR FIRST PRIORITY, HE WILL GIVE YOU EVERYTHINGS IN RETURN.

haa. biasalah kan. apa apa pun kita nak buat. selalu ingat Allah. contoh macam kalau nko nak Allah bagi apa yang nko suka. nko buat apa yang Allah suka. get it? haa. bukan susah pun. biasa aku pikir benda ni bila aku tengah syok gila study nak exam. tapi aku belum mengaji. so, pikir balik. better aku mengaji. mngkin orang lain tengah sibuk study. aku mengaji. mana tahu berkat kan. kita tak tahu apa yang Allah rancang untuk kita. 

My bestfriend, Dillah pernah cakap dia pernah stay up memalam. tapi dia baca tak masuk pun. dia menangis. nko paham tak bila kita nak exam esok tapi apa yang nko baca tak boleh nak ingat. stress gila. tapi abang dia pesan solat. solat lah 2 rakaat. Inshaa Allah. Allah tahu apa yang kita nak. Dia tahu apa yang terbaik untuk kita. selalu doa. minta. 

 

lagi satu. kalau aku malas sangat nak buat kerja. Ya Allah. ni je yang aku pikir. mula lah duk pikir apa yang aku duk memain. buang masa semua tu. lepastu ingat dalam hotak ayat yang aku baca dalam novel.

REMEMBER ALL THE THINGS THAT YOUR PARENTS HAD DONE FOR YOU SINCE YOU WERE SMALL.


No comments:

Post a Comment