Wednesday, October 22, 2014

Asrama

assalamualaikum. 

hah. dilema. cehh. tahun depan dah SPM. ramai tanya aku stay asrama ke tahun depan. mak oih. tak tahu nak jawab apa. maklumlah. anak mak. masa form 3 dulu pernah stay asrama. boleh tahan seminggu je kau. haha. HOMESICK wehh. entahlah kenapa. aku pun tak paham kenapa aku boleh nangis 5 minit sekali. malu weh. tengok benda tu ingat rumah. tengok benda ni ingat rumah.

haih. cemana la nanti. ramai yang cakap waktu ni lah nak belajar stay jauh dari makbapak. tapi. saiaa taa kuaddd. hahaha. nak je duk asrama tu. tapi takut tak mampu tahan rindu. ceh.
banyak kebaikan sebenarnya duk asrama ni. tapi entah. 

lagi satu. aku ni jenis susah tidur malam. tu yang malas nak stay asrama. takut takde orang nak teman study memalam. duk sensorang takut. hmm. tengoklah cemana. kbye

No comments:

Post a Comment